martedì 13 maggio 2008

QUAN ESTEM BOIG.....

Es como un himne para los jovenes catalanes.
Es la cancion simbulo, a lo mejor tambièn por la tragica muerte del cantante Pep Sala.
El grupo se llama Sau, y entre estas palabras dedicadas a la luna no podemos no pensar a las ausencias que guardamos en el silencio de la luna.



E' come un inno per i giovani catalani.
E' la canzone simbolo, forse anche per la traguca fine dle cnatante Pep Sala.
Il gruppo si chiama Sau, e tra queste parole dedicate alla luna non possiamo non pensare alle assenze che conserviamo nel silenzio de la luna.


Boig per tú
( Original en català )

A la terra humida escric nena estic boig per tú,em passo els dies esperant la nit.Com et puc estimar si de mi estàs tan lluny servil i acabat boig per tú.Sé molt bé que des d'aquest bar jo no puc arribar on ets tú,però dins la meva copa veig reflexada la teva llum, me la beuré servil i acabat boig per tú.Quan no hi siguis al matí,les llàgrimes es perdran entre la pluja que caurà avui.Em quedaré atrapat ebri d'aquesta llum servil i acabat boig per tú.Sé molt bé que des d'aquest bar jo no puc arribar on ets tú,però dins la meva copa veig reflexada la teva llum, me la beuré servil i acabat boig per tú.

1 commento:

Javi ha detto...

Hola!!!!!!!!!!
A mi me gusta mucho esa canción, es una de las pocas que de lo buena que es ha sido traducida a otros idiomas
un beso
-javi-